Złośliwe algorytmy

Profilaktyka SE(OWIEC) chroni strony naszych klientów przed zmianami algorytmów

Algorytmy stanowią zbiór zasad i automatycznych procesów, które uwzględniają ogromną ilość różnorodnych czynników decydujących o tym, jak wysoko w wynikach wyszukiwania powinna znajdować się dana strona internetowa. Google każdego roku wprowadza około 500 zmian w swoich algorytmach. Większość z nich jest wyłącznie kosmetyczna, dlatego informacje o nich nie są nawet podawane do publicznej wiadomości.

Od czasu do czasu występują jednak na tyle istotne aktualizacje kodu, że mają one wymiernie duży wpływ na prezentowany wynik. Takie aktualizacje w algorytmach uzyskują odrębne nazwy, a ich pojawienie się powoduje powszechną panikę wśród niekompetentnych osób zajmującymi się pozycjonowaniem.

Wieloletnie doświadczenie, posiadana wiedza oraz znajomość zasad funkcjonowania wszystkich algorytmów Google sprawiają, że nasze działania pozycjonerskie cechują się nie tylko wysoką skutecznością, ale również bezpieczeństwem.

Poproś o darmową analizę optymalizacji Twojej strony. Napisz do nas.

Panda – algorytm nagradza wysokimi miejscami w rankingach wyszukiwania strony, które wyróżniają się wysoką jakością treści, natomiast degraduje te, których wartość informacyjna i strukturalna jest mierna.

Pingwin – algorytm zwraca uwagę na strony, które posiadają nienaturalne linki, mające wyłącznie jeden cel: podnieść ranking danej strony w wyszukiwarce.

Koliber – to nowy algorytm Google, który próbuje zrozumieć kontekst zapytania i szczegółowo oszacować intencje użytkownika dając bardziej spersonalizowaną listę wyników.